|
Post by The Charmed 4 on Nov 16, 2007 9:45:21 GMT 1
Geef hier je Tribute aan diegene die het niet gehaald hebben. Aan: -Andy -Prue -Toekomst Chris
Als je wil mag je het ook in het engels doen.
Mijn Tribute voor diegene die het niet haalde
Mijn tribute aan Prue: Prue je was een geweldige meid,je was sterk,en zelfverzekerd,een goede zus/moeder voor de andere 2. Je was een goede heks,je kon sterk worden,en veel doen voor de wereld. We zullen je missen,en hopelijk ben je met andy in de hemel
Mijn tribute aan Andy: Je was een goede agent/dectective, je hielp goed mee voor de meiden, jammer dat je zo dood moest gaan Je past bij prue en je deed het juiste bij haar. angel andy with angel prue.
|
|
|
Post by angelprudence22 on Dec 10, 2007 17:20:55 GMT 1
Tribute to Prudence Halliwell: Je bent een super charmedone en een hele aardige en zorgzame meid.Helaas is jouwn tijd om te gaan te vlug geweest en had je eigenlijk nog veel langer onder ons moeten blijven. Maar nu ben je bij Andy je grote liefde en kunnen jullie nu eindelijk samen gelukkig zijn zoals het eigenlijk hoorde te zijn op aarde. Tribute to Andrew Trudeau: Je was een goede agent/detective,je hielp de meiden en je hield zelfs van eentje ontzettend veel.Namenlijk Prue zij was voor jou je licht in je duisternis,jouwn zonneschijn na de regen.Ze was jouwn ware,jouwn engel. Nu zijn the 2 Angels 2gether again and I hope it will be 4ever
|
|